ul. Chopina 17, 34-700 Rabka-Zdrój
  • A
  • A
  • A
  • Wysoki kontrast
Słupy ogłoszeniowe

Słupy ogłoszeniowe

Regulamin umieszczania ogłoszeń i reklam na słupach ogłoszeniowych naterenie Rabki-Zdroju

§ 1
  1. Administratorem słupów ogłoszeniowych jest Centrum Kultury, Sportui Promocji w Rabce-Zdroju.
  2. Centrum Kultury, Sportu i Promocji jest wyłącznym podmiotemuprawnionym do umieszczania reklam i ogłoszeń na słupachogłoszeniowych.
 
§ 2
  1. Umieszczanie materiałów informacyjnych lub reklamowych na słupachogłoszeniowych jest odpłatne.
  2. Słupy ogłoszeniowe są oznaczone informacją o administratorze wraz zdanymi kontaktowymi.
  3. Słupy ogłoszeniowe usytuowane są:
    • na deptaku koło fontanny;
    • na placu „Pod Grzybkiem” w parku zdrojowym;
    • koło tężni w parku zdrojowym;
    • na Placu św. Mikołaja;
    • na placu targowym ul. Rynek.
  4. Wszelkie materiały informacyjne mogą być umieszczane na słupachogłoszeniowych wyłącznie odpłatnie za zgodą administratora.
 
§ 3
  1. O miejscu plakatowania ogłoszeń i reklam na słupie ogłoszeniowym,decyduje kolejność przyjęcia zleceń.
  2. Istnieje możliwość wcześniejszej rezerwacji terminu ekspozycji reklamyna słupach ogłoszeniowych.
  3. Rezerwacja terminów i miejsc ekspozycji reklam przyjmowana jest wbiurze Centrum Kultury, Sportu i Promocji przy ul. Chopina 17, a następniepotwierdzona pisemnym zleceniem wysłanym przez Zleceniodawcę na adres34-700 Rabka-Zdrój ul. Chopina 17 lub e-mail rabkamok@wiknet.pl
 
§ 4
  1. Plakaty przeznaczone do umieszczenia na słupach ogłoszeniowych powinnybyć dostarczone do siedziby administratora, w dniach od poniedziałku dopiątku w godzinach 8.00 – 16.00. Nie później jednak, niż na trzy dni przedplanowaną ekspozycją reklamy lub ogłoszenia na słupie ogłoszeniowym.
  2. Zleceniodawca zobowiązany jest do dostarczenia plakatów w ilości o 10% większej niż ilość wskazana w zleceniu (na wypadek przypadkowegozniszczenia plakatu w trakcie ekspozycji).
  3. W przypadku zerwania lub uszkodzenia materiału powierzonego,administrator uzupełni bezpłatnie braki materiałami powierzonymi przezZleceniodawcę.
  4. Materiały informacyjne lub reklamowe na słupach ogłoszeniowychrozwieszają i usuwają pracownicy Centrum Kultury, Sportu i Promocji.
  5. W szczególnych przypadkach określonych stosownym zapisem w umowieZleceniodawca może sam dokonać naklejenia plakatów na wynajęty słupogłoszeniowy.
  6. Plakaty niewykorzystane, pozostawione przez Zleceniodawcę i nieodebrane w ciągu 3 dni od dnia zakończenia ekspozycji przechodzą nawłasność Centrum Kultury, Sportu i Promocji.
 
§ 5
  1. W przypadku bezumownego korzystania ze słupów ogłoszeniowych(samowolne naklejanie plakatów, ogłoszeń i reklam) administrator słupów maprawo bez poinformowania właściciela materiału reklamowego do jegonatychmiastowego usunięcia.
  2. Samowolne naklejanie plakatów, ogłoszeń, afiszy, apeli, ulotek,napisów lub rysunków, stanowi wykroczenie, które podlega karze zgodnie zart. 63a Kodeksu wykroczeń.
  3. Za samowolne rozklejenie plakatów do odpowiedzialności będą pociąganiw pierwszej kolejności ich właściciele, a jeżeli nie będzie możliweustalenie ich tożsamości, właściciele produktu lub usługi reklamowanej naplakacie, którzy zobowiązani są do naprawienia szkody i wniesieniadodatkowej opłaty określonej w cenniku.
  4. W przypadku zniszczenia ekspozycji, administrator będzie dochodziłodszkodowania na zasadach ogólnych.
 
§ 6
Centrum Kultury, Sportu i Promocji nie ponosi odpowiedzialności zatreść, za dopisywanie treści lub informacji przez osoby trzecie oraz zastan reklam i ogłoszeń (uszkodzenie, niszczenie, zaklejanie, zrywanie,malowanie, rysowanie, itp. wywieszonych materiałów).
 
§ 7
  1. Administrujący słupami ogłoszeniowymi może odmówić wywieszania ogłoszeń, reklam w przypadku:
    • braku miejsca reklamowego na słupach,
    • kiedy treść ogłoszeń będzie zawierać treści powszechnie uważane zaobraźliwe, bądź będzie naruszać dobra osobiste innych osób.
  2. Administrator zastrzega sobie możliwość opóźnienia wykonania zleceniaw przypadku:
    • złych warunków atmosferycznych (mróz, silne deszcze i wiatry),
    • nieterminowego dostarczenia plakatów przez Zleceniodawcę.
 
§ 8
W przypadkach spornych, szczególnych i nie uregulowanych zapisamininiejszego Regulaminu ostateczną interpretację jego zapisów oraz decyzjew niezbędnym zakresie podejmuje Administrator.
 
§ 9
Powyższy Regulamin wchodzi w życie z dniem 27 maja 2016 roku.
nasi partnerzy
Strona powstała dzięki funduszom "Kultura bez barier"

Nasza strona korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach użytkowników. Dalsze korzystanie ze strony, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę prywatności.